Zásilka mi dosud nedorazila

Pokud Vaše zásilka nedorazila, mohlo se tak stát jen ze 2 důvodů.

  1. Dosud jsme ji nevyexpedovali
  2. Zásilka je stále na cestě

O expedici zásilky Vás ve většině případů informujete e-mailem. V něm většinou naleznete také identifikační kódy balíků a odkaz na internetové stránky přepravní služby, kde můžete sledovat svoji zásilku. Zboží Vám doručíme přepravní službou obvykle druhý den po vyskladnění zboží, nejdéle však do 72 hodin. Pokud e-mail dostanete a zásilka Vám v uvedené lhůtě nedorazí, zavolejte nám. Budeme se tím ihned zabývat.

Pokud Vám nedorazil e-mail potvrzující expedici zboží, nejspíš jsme zboží ještě nevyexpedovali. Zkontrolujte, zda:

  • jste uhradili platbu předem
  • nečekáte kratší dobu než je doba dostupnosti (je uvedena u zboží)

Ač jsme tomu vždy neradi, chyba se stát může. Kdykoliv nás kontaktujte, před problémy se neschováváme, ale řešíme je.

|

Můžeme Vám pomoci s jiným problémem?

Antispam 14+19 =
Kontakty

Volejte nebo pište

+420 469 623 490 (tel)

+420 469 623 491 (fax)

europack@europack.cz

Kontaktní formulář →

Najdete nás na adrese

EUROPACK CHRUDIM, s. r. o.

Pardubická 180

537 01  CHRUDIM IV

Kudy k nám?

Další kontakty →