Reklamaci jsme se pro Vás snažili maximálně zjednodušit. Níže nabízme jednoduchý návod, jak můžete své zboží reklamovat. Více informací o reklamaci a odstoupení od smlouvy se dozvíte v našich obchodních podmínkách.
Jak konkrétně postupovat?
Nejlépe uděláte, když nám předem zašlete vzorek vadného zboží nebo alespoň jeho fotografii s podrobným popisem vady, zbytek zboží můžete dodat později. Zboží můžete samozřejmě reklamovat také osobně v sídle společnosti EUROPACK CHRUDIM, s. r. o., Pardubická 180, Chrudim, 537 01, kde jsme Vám vždy k dispozici. Oznámíte-li nám reklamaci předem, například e-mailem nebo telefonicky, budeme rádi.
Při reklamaci uveďte údaje, které prokáží původ zboží, datum nákupu a prodejní cenu. Nejlépe uděláte, když nám zašlete kopii faktury, která byla na zboží vystavena. Případně stačí uvést číslo faktury – podrobnosti si již sami vyhledáme.
Záruční list a prodejní doklad
Záruční list automaticky nevystavujeme. Jako podklad pro reklamaci plně dostačuje doklad o prodeji – daňový doklad (faktura) nebo paragon, který přikládáme k dodávce. Budete-li chtít, na požádání Vám záruční list vystavíme. Stačí, když to napíšete do objednávky během nákupu.