Pokud Vaše zásilka nedorazila, mohlo se tak stát jen ze 2 důvodů.
- Dosud jsme ji nevyexpedovali
- Zásilka je stále na cestě
O expedici zásilky Vás ve většině případů informujete e-mailem. V něm většinou naleznete také identifikační kódy balíků a odkaz na internetové stránky přepravní služby, kde můžete sledovat svoji zásilku. Zboží Vám doručíme přepravní službou obvykle druhý den po vyskladnění zboží, nejdéle však do 72 hodin. Pokud e-mail dostanete a zásilka Vám v uvedené lhůtě nedorazí, zavolejte nám. Budeme se tím ihned zabývat.
Pokud Vám nedorazil e-mail potvrzující expedici zboží, nejspíš jsme zboží ještě nevyexpedovali. Zkontrolujte, zda:
- jste uhradili platbu předem
- nečekáte kratší dobu než je doba dostupnosti (je uvedena u zboží)
Ač jsme tomu vždy neradi, chyba se stát může. Kdykoliv nás kontaktujte, před problémy se neschováváme, ale řešíme je.
|